انجمن متخصصان روابط عمومی- تهران میزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه در تاریخ ۲۹ دی۱۳۹۳ خواهد بود.
به گزارش شارا به نقل از کمیته ارتباطات انجمن متخصصان روابط عمومی، این رویداد از متخصصان طراز اول روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه دعوت به عمل آورده است تا در باره فرصتهای پیش روی بانکهای علاقهمند به استفاده از این فرصت جدید بحث و گفتگو کنند.
دکتر هادی کمرئی، رئیس همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه، گفت: این همایش به تفکّر راهبردی، برنامهریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، کاهش هزینههای تبلیغات بانکی و بیمه ای، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم میپردازد.
وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیکها و تاکتیکهای ثابت شده و کارآمد روابط عمومی وتبلیغات بانکی و بیمه ای میپردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.
دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملیاتی کردن نتایج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکیل می گردد و نهایتا” نشست ها، گزارش نتایج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه می دهند.
کمرئی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مهارت های اجرایی، تخصصی و حرفه ای، برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه و جشنواره روابط عمومی های برتر ازجمله برنامه های این همایش است.
همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین “کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی های تبلیغات” و “خبرنویسی اقتصادی” برگزار خواهد شد.
کمرئی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر در صنعت بانکداری و بیمه ای کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی نظام بانکی و بیمه ای کشور و سایر سازمان ها و شرکت های وابسته، درخواست می گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخش های مختلف روابط عمومی و فرصت های ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخش های رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.
دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانک ها، بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، تعاونی های اعتبار، صندوق های قرض الحسنه، شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار، شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک و بیمه، شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه و رسانه های اقتصادی( بانک، بیمه و بورس) از مخطبان این همایش می باشند.