دهة دوم تحول در حوزه روابط عمومی
اصولا روابط عمومی، یک فلسفه و یک تفکر مبتنی بر «انسان محوری»، «اخلاق محوری» و «هویت محوری» است. این سه محور اساس روابط عمومی را تشکیل می دهند.
«انسان محوری» بودن روابط عمومی، بیانگر بعد «انسانی» است که در همه ابعاد سازمانی، نظری و عملیاتی باید تجلی یابد. «انسان محوری» خود یک فلسفه است که بر اساس شناخت واقعی انسان، تکریم و احترام انسانها و خدمت به آنان متکی است. سازمان هایی که به این فلسفه اصولی انسانی معتقدند هرگز به دنبال اغوای مشتریان، دروغ گفتن به مصرف کنندگان، تطمیع طرفداران و علاقه مندان نیستند و همیشه در صددند که «راستگویی» و «واقع گرایی» را به مثابه اساس تعامل میان خود و دیگران قرار دهند.
http://www.shara.ir/view/13218/دهة-دوم-تحول-در-حوزه-روابط-عمومی