آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » رونمایی نرم افزار جامع مدیریت عملکرد روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

رونمایی نرم افزار جامع مدیریت عملکرد روابط عمومی بانک مهر اقتصاد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  همایش تخصصی مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد با حضور مدیر عامل بانک و مدیران روابط عمومی به مدت سه روز در مرکز آموزش حضرت عبد العظیم حسنی(ع) برگزار شد.

در این همایش از نرم افزار جامع مدیریت عملکرد روابط عمومی بانک مهر اقتصاد که حاصل ایده پردازی کارشناسان اداره کل روابط عمومی است رونمایی شد و نحوه کاربری بخش های مختلف نرم افزار بصورت کارگاهی به مدیران و کارشناسان روابط عمومی آموزش داده شد.

این نرم افزار که از بخش های گوناگونی همچون مدیریت بودجه، مدیریت عملکرد، پرتال جامع اخبار، نظرسنجی، ثبت تجارب و مدیریت دانش، محصولات و خدمات، داشبورد اطلاعات و بخش های بسیار متنوع دیگری از جمله گزارش ساز پویا تشکیل شده این امکان را برای کاربران ایجاد میکند که در محیطی پویا بتوانند تمامی فعالیت های روزمره خود را ثبت و در هر لحظه گزارش دلخواه خود را اخذ نمایند.

همچنین با ارائه کارنامه خبری استان ها در سال ۱۳۹۲ استان های برتر کشور به لحاظ کیفیت و کمیت اخبار مشخص شدند که استان های قزوین، اصفهان و تهران بزرگ در بخش کیفیت اخبار به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند و استان های سمنان، سیستان و بلوچستان و ایلام در رتبه بندی کمیت اخبار به ترتیب در رتبه های اول تا سوم جای گرفتند.

 بر اساس این گزارش، تشریح سیاست های اطلاع رسانی و ارتباطی شش ماه دوم سال، تبیین ویرایش جدید دستورالعمل های روابط عمومی، آموزش نرم افزار جامع روابط عمومی، تشریح پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی روابط عمومی و ارائه کارنامه عملیاتی استان ها در حوزه ارتباطی از محورهای همایش سراسری مدیران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد بود.

Scroll To Top