آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه کلید خورد/ فراخوان مقاله

گردهمایی خانواده بزرگ روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه کلید خورد/ فراخوان مقاله

 انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را منتشر کرد.

به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را ۲۹ بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.

مقالات علمی در سه بخش سخنرانی های ویژه، سخنرانی های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می شود مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نتایج فعالیت ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای های این صنعت بهره مند گردند.

دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

  

محورهای اصلی همایش

۱لف- روابط عمومی

  • جایگاه و نقش روابط‌عمومی در بانک و بیمه

  • روابط عمومی و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی

  • روابط عمومی و اهمیت اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه

  • ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی در فعالیت های بانک و بیمه

  • نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

  • روابط عمومی، بانکداری ایمن و فرهنگ سازی

  • روابط عمومی، خوشنامی و سلامت بانکی

  • ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور بانک و بیمه

  • بانک، بیمه و خدمات روابط عمومی با بهره گیری از رسانه‌های جدید

  • روابط عمومی، رفتار مشتری، تکنولوژی و آیندۀ خدمات بانکی و بیمه ای

  • چالش­های دست­اندرکاران روابط عمومی در صنعت بانک و بیمه

  • روابط عمومی و بانکداری تخصصی

  • روابط عمومی و بازاریابی خدمات بانک و بیمه

  • جایگاه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی

  • راهکارهای روابط عمومی بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه

  • برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی بانک، بیمه و بورس

  • نقش روابط عمومی در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه

  •  

ب- تبلیغات

  • تبلیغات و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی

  • تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه

  • تبلیغات و جایگاه مسئولیت اجتماعی در صنعت بانک و بیمه

  • جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع

  • رویکردهای فعلی به تبلیغات بانک و بیمه

  • وجوه ترویج و تبلیغ در صنعت بانک و بیمه

  • موارد جدید تأکید بر سیاست های تبلیغی خدمات بانک و بیمه

  • خلاقیت در تبلیغات جاری بانک و بیمه؛ شکل ها و قالب های جدید برای فعالیت

  • نحوۀ بهینه‌سازی بودجه برای کارزارهای تبلیغات بانکی

  • پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت

  • ابزارها و روش های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین

 

تقویم همایش

آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات

۲۰ مهرماه ۱۳۹۳

اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات

۳۰ مهرماه ۱۳۹۳

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات

۲۰ ماه ۱۳۹۳

اعلام نتایج داوری اصل مقالات

۳۰ آبان ماه ۱۳۹۳

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/مراجعه کنند.

Scroll To Top