انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را منتشر کرد.
به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را ۲۹ بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.
مقالات علمی در سه بخش سخنرانی های ویژه، سخنرانی های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می شود مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نتایج فعالیت ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای های این صنعت بهره مند گردند.
دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
محورهای اصلی همایش
۱لف- روابط عمومی
-
جایگاه و نقش روابطعمومی در بانک و بیمه
-
روابط عمومی و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی
-
روابط عمومی و اهمیت اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه
-
ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی در فعالیت های بانک و بیمه
-
نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
-
روابط عمومی، بانکداری ایمن و فرهنگ سازی
-
روابط عمومی، خوشنامی و سلامت بانکی
-
ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور بانک و بیمه
-
بانک، بیمه و خدمات روابط عمومی با بهره گیری از رسانههای جدید
-
روابط عمومی، رفتار مشتری، تکنولوژی و آیندۀ خدمات بانکی و بیمه ای
-
چالشهای دستاندرکاران روابط عمومی در صنعت بانک و بیمه
-
روابط عمومی و بانکداری تخصصی
-
روابط عمومی و بازاریابی خدمات بانک و بیمه
-
جایگاه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی
-
راهکارهای روابط عمومی بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه
-
برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی بانک، بیمه و بورس
-
نقش روابط عمومی در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه
-
ب- تبلیغات
-
تبلیغات و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی
-
تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه
-
تبلیغات و جایگاه مسئولیت اجتماعی در صنعت بانک و بیمه
-
جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع
-
رویکردهای فعلی به تبلیغات بانک و بیمه
-
وجوه ترویج و تبلیغ در صنعت بانک و بیمه
-
موارد جدید تأکید بر سیاست های تبلیغی خدمات بانک و بیمه
-
خلاقیت در تبلیغات جاری بانک و بیمه؛ شکل ها و قالب های جدید برای فعالیت
-
نحوۀ بهینهسازی بودجه برای کارزارهای تبلیغات بانکی
-
پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت
-
ابزارها و روش های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین
تقویم همایش
آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات |
۲۰ مهرماه ۱۳۹۳ |
اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات |
۳۰ مهرماه ۱۳۹۳ |
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات |
۲۰ ماه ۱۳۹۳ |
اعلام نتایج داوری اصل مقالات |
۳۰ آبان ماه ۱۳۹۳ |
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/مراجعه کنند.