انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را منتشر کرد.
به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش «بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه» را ۲۹ بهمن ماه سال جاری برگزار می نماید.
مقالات علمی در سه بخش سخنرانی های ویژه، سخنرانی های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می شود مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سایر سازمان ها و شرکت های مرتبط نتایج فعالیت ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای های این صنعت بهره مند گردند.
دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.
محورهای اصلی همایش
۱لف- روابط عمومی
- 
جایگاه و نقش روابطعمومی در بانک و بیمه 
- 
روابط عمومی و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی 
- 
روابط عمومی و اهمیت اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه 
- 
ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی در فعالیت های بانک و بیمه 
- 
نقش روابط عمومی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی 
- 
روابط عمومی، بانکداری ایمن و فرهنگ سازی 
- 
روابط عمومی، خوشنامی و سلامت بانکی 
- 
ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور بانک و بیمه 
- 
بانک، بیمه و خدمات روابط عمومی با بهره گیری از رسانههای جدید 
- 
روابط عمومی، رفتار مشتری، تکنولوژی و آیندۀ خدمات بانکی و بیمه ای 
- 
چالشهای دستاندرکاران روابط عمومی در صنعت بانک و بیمه 
- 
روابط عمومی و بانکداری تخصصی 
- 
روابط عمومی و بازاریابی خدمات بانک و بیمه 
- 
جایگاه روابط عمومی و تقویت ارتباطات درون سازمانی 
- 
راهکارهای روابط عمومی بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه 
- 
برنامه ریزی و پژوهش در روابط عمومی بانک، بیمه و بورس 
- 
نقش روابط عمومی در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه 
- 
ب- تبلیغات
- 
تبلیغات و اهمیت ترویج بانکداری اسلامی 
- 
تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه 
- 
تبلیغات و جایگاه مسئولیت اجتماعی در صنعت بانک و بیمه 
- 
جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع 
- 
رویکردهای فعلی به تبلیغات بانک و بیمه 
- 
وجوه ترویج و تبلیغ در صنعت بانک و بیمه 
- 
موارد جدید تأکید بر سیاست های تبلیغی خدمات بانک و بیمه 
- 
خلاقیت در تبلیغات جاری بانک و بیمه؛ شکل ها و قالب های جدید برای فعالیت 
- 
نحوۀ بهینهسازی بودجه برای کارزارهای تبلیغات بانکی 
- 
پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت 
- 
ابزارها و روش های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین 
تقویم همایش
| آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات | ۲۰ مهرماه ۱۳۹۳ | 
| اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات | ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳ | 
| آخرین مهلت ارسال اصل مقالات | ۲۰ ماه ۱۳۹۳ | 
| اعلام نتایج داوری اصل مقالات | ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۳ | 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/مراجعه کنند.
 انجمن متخصصان روابط عمومی ایران (IAPRS) انجمن متخصصان روابط عمومي نهاد تخصصي، غير سياسي و غير انتفاعي است كه توسط جمعي از استادان، مديران و كارشناسان روابط عمومي تاسيس شده و با مجوز كميسيون ماده 10 احزاب فعاليت خود را در سال 1378 آغاز كرده است.
انجمن متخصصان روابط عمومی ایران (IAPRS) انجمن متخصصان روابط عمومي نهاد تخصصي، غير سياسي و غير انتفاعي است كه توسط جمعي از استادان، مديران و كارشناسان روابط عمومي تاسيس شده و با مجوز كميسيون ماده 10 احزاب فعاليت خود را در سال 1378 آغاز كرده است.