آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » ابراهیم صفرلکی: حضور متخصصان روابط عمومی رویکردهای نوینی را در نظام بانکی رقم خواهد زد

ابراهیم صفرلکی: حضور متخصصان روابط عمومی رویکردهای نوینی را در نظام بانکی رقم خواهد زد


پی آر بنکینگ- نخستین نشست همایش «نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری» با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری سه شنبه شب به میزبانی بانک دی برگزار شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، این جلسه با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرکل روابط عمومی بانک دی ضمن ابزار خرسندی از تشکیل چنین جلسه‌ای اظهار کرد: تعامل دوسویه و ارتقاء ارتباطات سازمان‌ها با مردم و ذی‌نفعان از محل همین همفکری‌ها شکل می‌گیرد که امیدواریم با تدوام این جلسات و حضور متخصصان روابط عمومی نظام بانکی رویکردهای نوینی را در آینده شاهد باشیم.

ابراهیم صفرلکی با تاکید بر اینکه نظام بانکی متولی چرخه اقتصاد کشور است و همه توقع دارند که بانک‌ها در این چرخه به خوبی نقش خود را ایفا کنند، ادامه داد: با وجود همه خدمات و تلاش‌هایی که نظام بانکی در مسیر رشد اقتصادی کشور داشته است اما همواره مورد هجمه و انتقاد واقع شده است.

وی یکی از اقدامات اساسی در راستای کاهش این هجمه‌ها و اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام بانکی را انسجام در بدنه روابط عمومی‌های بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری دانست و تصریح کرد: هر چند تاکنون فعالیت‌های هدفمند و علمی در این ساختار انجام شده اما متاسفانه فرصت کمی برای دفاع از وجهه نظام بانکی صرف کرده‌ایم.

مدیرکل روابط عمومی بانک دی برخی انتقادها به نظام بانکی را وارد دانست، افزود: ما باید بپذیریم که در برخی امور مانند مبحث اقتصاد مقاومتی که بخش عمده وظایف آن بر دوش نظام بانکی است نقش آفرینی کمی داشته‌ایم، این موضوع نیازمند بررسی بیشتری است که چرا فعالیت‌ها در این باره اندک بوده است.

صفرلکی در پایان با تاکید بر اینکه باید نقش مدیران روابط عمومی نظام بانکی کشور در مباحث و موضوعات روز اقتصاد کشور ارتقا پیدا کند، ابراز امیدواری کرد روابط عمومی‌ها با فعالیت‌های تخصصی با همکاری انجمن‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای این حوزه تصویر واقع‌بینانه و مثبت‌تری از نظام بانکی به مردم ارائه دهند.

در ادامه این هم‌اندیشی علاوه بر مدیران انجمن متخصصان روابط عمومی که به تشریح جزئیات نخستین همایش نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری پرداختند، مدیران روابط عمومی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری پیشنهادهای خود را برای برگزاری بهتر این همایش اظهار کردند.

نخستین همایش “بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری” با موضوع «تکریم مشتری» توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی ۲۹ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

Scroll To Top