آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار روابط عمومی » ۱۰ تاکتیک بی فایده روابط عمومی برای سال ۲۰۱۵

۱۰ تاکتیک بی فایده روابط عمومی برای سال ۲۰۱۵

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لری ترنر، ویلسون- اینترنت و متعاقب آن چرخه ۲۴/۷ با یک کاهش ویژه در کارکنان گزارش گر در بسیاری از رسانه های پخش در دهه گذشته روبرو شد که طوفانی کامل در تغییر ویژه تاکتیک های روابط عمومی را نتیجه داد. این تاکتیک ها برای آن زمان موثر و با ارزش بودند. اگر شما هنوز به این تاکتیک ها تاسی می جویید، در سال ۲۰۱۵ باید آنها را مورد بازنگری قرار دهید تا بتوانید سرمایه گذاری بهتری از زمان را برای دریافت نتایج بهتر انجام دهید.


۱٫ کمپین های روابط عمومی با اهداف اولیه ویروسی شدن را متوقف کنید. شما به سادگی نمی توانید طبیعت ویروسی یک کمپین را کنترل کنید. همچنان که شروع می شود باید به طور کامل تنظیم شده و بسیاری از آن ستاره ها بسیار دور از کنترل شما هستند. مطمئنا، لذت بخش است که می توانید نتیجه کار بخار ویروسی تان را ببینید اما از تنظیمی که آن را در ذهن خود دارید خودداری کنید یا اینکه ممکن است شما بخشی از موضوع اصلی را از دست بدهید. ارائه محتوای با ارزش و مرتبط برای بازار هدف شما چیزی است که معمولا از دست داده می شود.


۲٫ ایمیل انبوه را برای متقاعد کردن یک فهرست طولانی از گزارشگرانی که کت و شلوارشان را به یک خشکشویی می دهند نفرستید. بلکه تکلیف خود را برای هر گزارشگر به طور مجزا انجام دهید. مواد چاپ شده پیشین و جدید او را مطالعه کنید، یادداشت های شبکه اجتماعی او را بخوانید و زمینه های او را پیدا کنید. بدانید که مخاطبان هر خبرنگار چه کسانی هستند. آنگاه هر پیچ را برای آنها شخصی سازی و سفارشی ارسال کنید. شما باید تنها خبرنگاری را برای انتشار مطلب تان متقاعد کنید که معتقدید به احتمال زیاد به محتوای مرتبط با تحقیق شما علاقه مند است.


۳٫ از ترویج بیش از اندازه خود خودداری کنید. اگر شما تمرکز بر علایق کاملا مطابق، مرتبط، و به موقع محتوا با مخاطبان دقیق ندارید، گزارشگران شما را یک درخواست کننده می بینند و بدین ترتیب اعتبار شما زیر سوال خواهد رفت.


۴٫ آن پسر بچه ای نباشید که مثل گرگ زوزه می کشد، یک گزارش خبری را در هر زمانی که کوچکترین اتفاقی در شرکت شما افتاد به این دلیل که خبر دیگری ندارید، تهیه و منتشر نکنید. گزارشگران از توجه کردن به شما باز خواهند ماند.


۵٫ فراموش نکنید که از صدای حقیقی استفاده کنید. این بدان معناست که از کلماتی که بیان شده اند استفاده کنید. روابط عمومی با گزارش مطبوعاتی شروع نشده است که بخواهد با گزارش مطبوعاتی به پایان برسد. ترویج روابط کنید، این کار را می توانید از طریق رسانه های اجتماعی و در مورد افرادی که ممکن است انجام دهید.


۶٫ از انتشار صرف اطلاعیه خودداری کنید، و شروع به تعامل از طریق داستان سرایی نمایید.


۷٫ خبرنگاران را اذیت نکنید. به ویژه زمانی که می دانید آنها در آخرین فرصت ارسال مطالب شان هستند. بدانید که چه موقع آن فرصت آخر فرا می رسد.


۸٫ تنها بر رسانه های پخش تمرکز نکنید. همچنین خروجی های دیگری را که به بهبود سئوی شما کمک می کنند را مد نظر قرار دهید. اما توجه کنید که چگونه مصرف رسانه ای را تکه تکه می کنید. این امری ضروری است. پوشش خبری از نشریات کم اهمیت تر می تواند به شما کمک کند که به علایق خود در میان حوزه وسیع تری از گزارشگران دست پیدا کنید.


۹٫ تصور نکنید که شما تنها کسی هستید که یک برنامه پر مشغله دارد. اگر می خواهید مورد اعتماد تلقی شوید، منبعی قابل اعتماد باشید، بی درنگ به گزارشگرانی که درخواست می کنند پاسخ دهید. اگر آن به این معناست که پایان کار خود را زمان بندی کنید، حتما این کار را انجام دهید.


۱۰٫ فرصت تبلیغ را برای دریافت پوشش خبری از هیچ رسانه ای از دست ندهید. این رسانه ها می توانند رسانه های اجتماعی، وبلاگ ها، کمپین های ایمیلی را نیز در بر بگیرند. از داستان های خبری به عنوان مدرک اجتماعی در مورد وبسایت خودتان استفاده کنید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

http://www.shara.ir/view/14680/10-%D8%AA%D8%A7%DA%A9%D8%AA%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%DB%8C-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2015

Scroll To Top