آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » کارگاه مهارت ها و شیوه های سرمقاله نویسی برگزار می شود

کارگاه مهارت ها و شیوه های سرمقاله نویسی برگزار می شود

 انجمن متخصصان روابط عمومی همزمان با دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کارگاه مهارت ها و شیوه های سرمقاله نویسی را در روز ۲۷ مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌کند.


در این کارگاه آموزشی موضوعات مربوط به سرمقاله و تفاوت آن با خبر، تحلیل و تفسیر و یادداشت و ویژگی‌های یک سرمقاله مطبوعاتی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اصول مربوط به سوژه‌یابی، محتوایی که یک سرمقاله حرفه‌ای را شکل می دهد، تکنیک‌های نوشتن سرمقاله، ملاحظاتی در آیین نگارش رسانه‌ای، سرمقاله‌های توصیفی، علمی و آماری، نگارش سرمقاله‌های تحقیقی، تیترنویسی برای مقاله و سرمقاله و  برگزاری کارگاه عملی عنوان برخی از این موضوعات هستند.

بر اساس این گزارش، احمد توکلی دکترای مدیریت رسانه از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی مدرس این کارگاه می باشد. دکتر توکلی سابقه ۳۰ ساله مطبوعاتی و سردبیری در روزنامه های جمهوری اسلامی، روزنامه‌ ایران، روزنامه ایران ورزشی، همشهری، تهران امروز و … را در کارنامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۲۱۶۲۷۷ و ۸۸۰۶۲۹۶۳ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی ۲۷ مرداد ماه سال جاری توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.


Scroll To Top