آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » استاد کاظم متولی به دیار باقی شتافت

استاد کاظم متولی به دیار باقی شتافت

DSCf05384

 استاد کاظم متولی از اولین فارغ التحصیلان دانشکدهعلوم ارتباطات اجتماعی به دیار باقی شتافت.

به گزارش شارا؛ زنده یاد کاظم متولی در سال ۱۳۱۷ در یزد متولد شد و در سال ۱۳۴۶ در اولین آزمون ورودی «موسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی» که بعدا به «دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی» تغییر نام یافت در رشته روابط عمومی پذیرفته شد و این رشته کارشناسی تازه تاسیس دانشگاهی را در سال ۱۳۵۰ در ردیف اولین فارغ التحصیلان دانشکده به پایان برد.

حاصل یک عمر تحصیل و تجربه استاد کاظم متولی نگارش و چاپ بیش از یکصد مقاله در مباحث مختلف ارتباطات و روابط عمومی در نشریات تخصصی و عمومی و نیز نشر سه کتاب ارزشمند با عنوان:روابط عمومی و تبلیغات“، “کارکردهای روابط عمومی” و “افکار عمومی و شیوه های اقناع” می باشد.

وی در دهه ۷۰ همراه با برخی دوستان شاغل در دفاتر روابط عمومی سازمان ها به تاسیس و توسعه انجمن روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی اهتمام نمود.

این استاد پیشکسوت در دهه های ۷۰ و ۸۰ شمسی سال هایی را به امر تدریس دروس نظری و عملی روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبایی تهران اشتغال داشت و همچنین با ارائه مقالات و سخنرانی های بدیع و کاربردی در بسیاری از سمینارها و همایش های روابط عمومی و ارتباطات فعالانه شرکت نمود.

استاد کاظم متولی روز شنبه ۲۱ شهریورماه ۹۴ در سن ۷۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

انجمن متخصصان روابط عمومی یاد این استاد فقید را گرامی داشته و برای او رحمت و آمرزش آرزومند است.

Scroll To Top