آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » آخرین مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره ملی انتشارات

آخرین مهلت ارسال آثار به یازدهمین جشنواره ملی انتشارات

ravabetomomi225 دبیر یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، ۹ تیر‌ماه را آخرین مهلت برای ارسال آثار به این جشنواره و شرکت در کارگاه های آموزشی اعلام کرد.

مهدی باقریان به شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا) گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این جشنواره در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار شده، درباره بخش‌های اصلی جشنواره گفت: «انتخاب نشریه داخلی برتر» یکی از این بخش‌هاست که در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه ـ سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی ـ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در بخش «انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی»، زیرشاخه‌های کتاب، بروشور،‌ پوستر، عکس و ویژه‌نامه قرار گرفته است.

باقریان همچنین با اشاره به «انتخاب بهترین طرح و برنامه انتشاراتی» به عنوان یکی از بخش‌های دیگر این جشنواره گفت: این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین طرح کاربردی و برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات انجام داده باشند و مستندات لازم را ارایه کنند، اهدا می‌شود.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در ادامه به بخش‌های دیگر این جشنواره اشاره کرد و گفت: انتخاب برترین ارتباط الکترونیکی (وب‌سایت، مولتی مدیا، برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها) و نسخه موبایلی سایت)، بهترین تبلیغ مکتوب ( تبلیغات در نشریات و رپرتاژآگهی)، انتخاب بهترین تحلیل محتوا (تحلیل محتوا در خصوص بریده جراید و نشریات سازمانی) و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی از دیگر بخش‌های این جشنواره خواهد بود.

یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ۲۲ تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار خواهد شد.

Scroll To Top