به گزارش ستاد خبری جشنواره، این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز مدیران و کارشناشان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می شود.
این جشنواره در سه بخش شامل رقابتی، کارگاههای آموزشی و همایش تخصصی تولید محتوا پیشبینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده است؛ بر اساس این گزارش، انتخاب انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی، نشریه داخلی، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس برتر روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از بخش های رقابتی این جشنواره می باشد.
همچنین در سومین همایش تخصصی تولید محتوا که همزمان با این جشنواره برگزار می شود، علی اکبر جلالی (پدر علم فناوری اطلاعات و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران)، دکتر محمد دادگران (عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما)، دکتر باقر ساروخانی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) و دکتر علی گرانمایه پور (عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی) سخرانی خواهند کرد.
علاقمندان تا آخر ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به نشانی دبیرخانه اجرایی ارسال کنند و یا با شماره تلفن های ۸۸۶۱۷۵۷۶ و ۸۸۶۱۷۵۷۷ تماس بگیرند