- شاخص های سنجش و ارزیابی آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
- کاربرگ کارشناس برتر انتشارات
– کاربرگ شرکت در کارگاه های آموزشی
اشاره
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سالهای ۹۵-۸۱، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دستاندرکاران روابط عمومی سازمانها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.
اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
-توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات
- انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات
- تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها
بخش رقابتی
۱) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومیهایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخشهای مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء میگردد.
۲) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه، صفحهآرایی و تیتر مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد.
توجه: روابط عمومی ها بایستی آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.
۳) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخههای زیر، ارزیابی میشوند:
۳-۱-کتاب
۳-۲- بروشور
۳-۳- پوستر
۳-۴- عکس
۳-۵- ویژهنامه
۳-۶- فیلم و تیزر
۳-۷- اینفوگرافیک
۴) انتخاب برترین انتشارات الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومیها در پنج شاخه زیر مورد ارزیابی داوران قرار میگیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استانها برگزیده میشود:
۴-۱- وبسایت
۴-۲- مولتی مدیا
۴-۳- برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)
۴-۴- رسانه های اجتماعی
۵) انتخاب برترین تبلیغ مکتوب
۵-۱- تبلیغات در نشریات
۵-۲- رپرتاژآگهی
۶) انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی
۷)انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آنها فعالان این حوزه انتخاب شوند.
۸) انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدیر قرار می گیرند.
آخرین مهلت ارسال آثار
۲۰ خرداد ۱۳۹۶
اطلاعات تماس
تلفن: ۸۸۶۱۷۵۷۶-۸۸۶۱۷۵۷۷
پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir
- شاخص های سنجش و ارزیابی آثار دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
- کاربرگ کارشناس برتر انتشارات
- کاربرگ شرکت در کارگاه های آموزشی