آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد

انجمن متخصصان روابط عمومی بر ضرورت افزایش اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد

انجمن متخصصان روابط عمومی با انتشار بیانیه ای به مناسب ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این روز به تمامی دست اندرکاران روابط عمومی در کشور بر لزوم افزایش اعتمادسازی در جامعه بین دولت و مردم در شرایط فعلی تاکید کرد.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، در بخشی از این بیانیه آمده است: با توجه به شرایط سختی که کشور بویژه در حوزه اقتصادی درآن قرار دارد، لازم است روابط عمومی ها نسبت به افزایش اعتماد سازی در جامعه و رضایتمندی بیشتر مردم تلاش کنند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید به اصل مخاطب محوری در سازمان ها پایبند باشند، آمده است: روابط عمومی ها در سازمان ها باید به عنوان یک عامل تغییر مثبت سازمانی عمل کرده وتلاش کنند سیاست ها و تصمیماتی که اتخاذ می گردد با منافع عمومی و خواست های مردم منطبق وموجبات حل مشکلات و رضایتمندی هر چه بیشترآنان را فراهم آورند.

این بیانیه می افزاید: روابط عمومی ها باید همواره پشتیبان و حامی منافع مردم و مخاطبان خود باشند چراکه موفقیت یک سازمان بدون تردید در گرو همراهی و مشارکت مخاطبان و ذینغان سازمان است و این هدف مهم باید توسط روابط عمومی ها در سازمان ها جاری و نهادینه شود.

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: از واحدهای روابط عمومی انتظار می‌رود گلایه ها و در خواست های به حق مردم و مخاطبان را به گوش مدیریت رسانده و برای برون رفت از مشکلات مردم تلاش دوچندان نمایند.

Scroll To Top