آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد

کتاب سال روابط عمومی ایران (۹۷)،همزمان با روزملی روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.


به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی مقالات علمی داخلی و ترجمه ای، گفتگوهای اختصاصی با اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات، گزارش های تحلیلی، یادداشت، دیدگاه، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی در ایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال ۹۷ را دارا می باشد.


بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط عمومی طی ۱۵سال اخیر به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط عمومی در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط عمومی ایران باهمکاری وحمایت، اساتید،صاحب نظران و پژوهشگران و سازمان ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط عمومی ایران نیز همراه بوده است.


این گزارش می افزاید: کتاب سال روابط عمومی سعی کرده که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.


شایان ذکراست: کتاب سال روابط عمومی ایران با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان وزیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی در قطع رحلی ودر۱۴۰صفحه به بازار کتاب عرضه شده است.

Scroll To Top