
کتاب سال روابط عمومی ایران (۹۷)،همزمان با روزملی روابط عمومی و ارتباطات منتشر شد.
به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی مقالات علمی داخلی و ترجمه ای، گفتگوهای اختصاصی با اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات، گزارش های تحلیلی، یادداشت، دیدگاه، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی در ایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال ۹۷ را دارا می باشد.
بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط عمومی طی ۱۵سال اخیر به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط عمومی در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط عمومی ایران باهمکاری وحمایت، اساتید،صاحب نظران و پژوهشگران و سازمان ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط عمومی ایران نیز همراه بوده است.
این گزارش می افزاید: کتاب سال روابط عمومی سعی کرده که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.
شایان ذکراست: کتاب سال روابط عمومی ایران با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان وزیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی در قطع رحلی ودر۱۴۰صفحه به بازار کتاب عرضه شده است.
انجمن متخصصان روابط عمومی ایران (IAPRS) انجمن متخصصان روابط عمومي نهاد تخصصي، غير سياسي و غير انتفاعي است كه توسط جمعي از استادان، مديران و كارشناسان روابط عمومي تاسيس شده و با مجوز كميسيون ماده 10 احزاب فعاليت خود را در سال 1378 آغاز كرده است.