کتاب سال روابط عمومی ایران (۹۸) توسط انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی مقالات علمی داخلی و ترجمه ای بارویکردکاربردی، گفتگوهای اختصاصی وآشنایی با دیدگاههای اساتید و صاحب نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات درخصوص مسایل روز روابط عمومی، گزارش های تحلیلی، بخش ویژه نقش روابط عمومی ها در دوران کرونا وپساکرونا، معرفی کتب منتشره درحوزه روابط عمومی در ایران وجهان و همچنین نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط سال ۹۸ را دارا می باشد.
بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط عمومی طی دودهه از فعالیت خود به منظور کمک به توسعه ادبیات نظری و اعتلای دانش روابط عمومی در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط عمومی ایران باهمکاری و حمایت، اساتید، صاحب نظران و پژوهشگران و سازمان ها اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط عمومی ایران نیز همراه بوده است.
این گزارش می افزاید: کتاب سال روابط عمومی ایران سعی کرده که مهمترین اتفاقات حوزه علم، فن و هنر روابط عمومی و ارتباطات را در این سال مورد کنکاش و بررسی قرار داده و در این راه از دیدگاه های اندیشمندان و صاحب نظران این حرفه بهره مند گردد.
شایان ذکر است: کتاب سال روابط عمومی ایران با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی در قطع رحلی و در ۱۲۰صفحه به بازار کتاب عرضه شد.