نویسنده: Mathew Knowles
این کتاب به این موضوع اشاره دارد که حوزه روابطعمومی به اندازه خود رسانه قدیمی است و با وجود این به لطف فناوری، تغییر کرده است و همچنان با تکامل روزگار ادامه دارد.
از سهولت سفر مردم و اخبار، چگونگی تعامل روزنامه نگاران و مردم؛ روابطعمومی اکنون یک تجارت خاص خود است. رابطه روابطعمومی ها و رسانه ها با پیشرفت اینترنت و چندین سیستم عامل دیجیتالی دیگربه طرز چشمگیری بهبود یافته اند.
آنچه در گذشته منحصر به مطبوعات و مطبوعاتی ها بود و یا کنفرانس های مطبوعاتی و انتشار اطلاعات از طریق روزنامه نگاران؛ اکنون موضوع رسانه های اجتماعی و توزیع داده های دیجیتال است.
این کتاب به هر کس، خواه تازه وارد در حوزه روابطعمومی و رسانه، یا یک متخصص، قدم به قدم بهترین استراتژی ها برای روابطعمومی را ارائه می دهد
منبع: کتاب سال روابطعمومی/ انجمن متخصصان روابطعمومی
انجمن متخصصان روابط عمومی ایران (IAPRS) انجمن متخصصان روابط عمومي نهاد تخصصي، غير سياسي و غير انتفاعي است كه توسط جمعي از استادان، مديران و كارشناسان روابط عمومي تاسيس شده و با مجوز كميسيون ماده 10 احزاب فعاليت خود را در سال 1378 آغاز كرده است.
