آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود

کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر می شود

WhatsApp Image 2021-02-16 at 11.50.32 کتاب سال روابط‌عمومی ایران حاوی وقایع و رویدادهای علمی و اجرایی روابط عمومی در ایران و جهان درسال ۹۹ توسط انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری اساتید وصاحب نظران روابط عمومی و ارتباطات و با حمایت روابط عمومی سازمان ها، شرکت ها و دستگاههای اجرایی منتشر می شود.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی آخرین مقالات علمی، ترجمه ای، پژوهش، سخنرانی منتخب،گزارش های تحلیلی، یادداشت ها، مصاحبه ها، معرفی کتب و تازه های نشر در حوزه روابط عمومی و همچنین با نگاهی به مهمترین رویدادهای روابط عمومی در ایران و جهان مربوط به دوره زمانی سال ۹۹ خواهد بود.

بر پایه این گزارش، انجمن متخصصان روابط عمومی طی دو دهه اخیر به منظور مستندسازی وقایع روابط عمومی ایران و کمک به توسعه ادبیات نظری و علمی و اعتلای دانش روابط عمومی در کشور هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط عمومی ایران اقدام کرده که خوشبختانه با استقبال جامعه روابط عمومی نیز همراه بوده است.

همچنین انجمن متخصصان روابط عمومی آماده دریافت هرگونه نظر و پیشنهاد اساتید، صاحب نظران و علاقمندان این حوزه برای پربارتر شدن و غنای بیشتر این کتاب می باشد. در ضمن علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرسww.iaprs.ir مراجعه یا با شماره ۶۶۹۷۷۹۲۰ دفتر انجمن تماس حاصل نمایند.

Scroll To Top