آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » انجمن متخصصان روابط‌عمومی خواستار جلوگیری از تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در کشور شد

انجمن متخصصان روابط‌عمومی خواستار جلوگیری از تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در کشور شد

انجمن متخصصان روابط‌عمومی با انتشار بیانیه‌ای خواستار جلوگیری از تنزل جایگاه وکارکرد روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در کشور شد.

به گزارش کمیته ارتباطات انجمن، در پی ادغام مرکز روابط‌عمومی برخی از وزارتخانه‌ها با دفتر وزارتی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی این اقدام را موجب تنزل جایگاه وکارکرد حرفه‌ای روابط‌عمومی‌ها درکشور دانست.

در این بیانیه با اشاره به اینکه این تصمیم مغایر بخشنامه اخیر معاون اول رییس جمهور درخصوص وظایف و اختیارات روابط‌عمومی‌هاست آمده است: ماهیت وظایف، ماموریت‌ها و مسئولیت‌های روابط‌عمومی‌ها ایجاب می‌کند که این واحدها به طور مستقل و زیر نظر بالاترین مقام سازمان فعالیت نمایند تا بتوانند به نحو مطلوب فعالیت‌های‌شان را به منصه ظهور رسانند.

این بیانیه می‌افزاید: در شرایط حاضر که مسئولین عالی‌رتبه کشوری همواره بر توسعه و لزوم تقویت ارتباط و تعامل دولت با مردم تاکید دارند انجام چنین اقدامات وتصمیماتی که سبب تضعیف عملکرد وکارایی روابط‌عمومی‌ها می‌شود موجب تعجب است و قابل قبول نیست.

در بخش پایانی این بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی از متولیان روابط‌عمومی در کشور خواسته است که از این اقدام غیر حرفه‌ای وکارشناسی نشده جلوگیری نمایند.

شایان ذکر است در چند روز گذشته نیز رییس جمهور در جلسه هیات دولت بر افزایش فعالیت، کارایی و پاسخگویی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته است.


Scroll To Top