آخرین خبرها
شما اینجا هستید: خانه » اخبار انجمن متخصصان روابط عمومی » دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

هدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با محسن نقیلو مدیرکل روابط‌عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که با حضور قربانعلی تنگ‌شیر عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی و سایر مسئولان برگزار شد، مسائل متعددی درباره همکاری‌های آینده بین انجمن و اداره کل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی در این نشست با ابراز خرسندی از تعامل سازنده این انجمن با سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی، خواهان تعامل بیشتر طرفین شد و با اشاره به نقش انجمن به عنوان یکی از نهادهای تخصصی تاثیرگذار روابط‌عمومی، گفت: انجمن‌ها و فعالان روابط‌عمومی با طراحی راه‌حل‌های ارتباطی یکپارچه می‌توانند اطلاعات و داستان‌های قانع‌کننده‌ای را به مردم در برقراری ارتباط پایدار زیست‌محیطی ارائه ‌کنند و به وظیفه خودشان که ارتقای آگاهی‌های محیط‌ زیستی است عمل کنند.

همچنین در این جلسه، مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن درخواست همکاری از انجمن متخصصان روابط‌عمومی در بازآفرینی مهندسی فرهنگی و اجتماعی ذینفعان در عرصه زیست بوم، گفت: نقشه راهبردی اقدامات سازمان حفاظت محیط زیست مبتنی بر اصل پنجاه قانون اساسی، ابلاغ سیاست‌های رهبری در سال ۱۳۹۴ در حوزه محیط زیست می‌باشد و در تلاشیم با همکاری سمن‌ها و ذینفعان ایجاد یک فهم مشترک در حوزه استفاده پایدار از زیست بوم با رعایت آمایش سرزمین نهادینه‌تر کنیم.

محسن نقیلو  افزود: حوزه محیط زیست دارای مدل چندوجهی می‌باشد و می‌بایست به همه مولفه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و سیاسی توجه داشت.

گفتنی است برگزاری همایش روابط‌عمومی زیست بوم، سمینارهای تخصصی فصلی، آموزش‌های ضمن خدمت و انتشار کتاب‌های تخصصی در حوزه روابط‌عمومی زیست‌بوم از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و مقرر شد با تشکیل یک کارگروه متشکل از نمایندگان دو نهاد، موارد مذکور عملیاتی شود.

Scroll To Top